mimmiveronika.blogg.se

1 februari 2013

Kategori: Allmänt

Då ska jag försöka ha en blogg igen då. Mest för min egen skull för att kunna hålla koll på vad jag gör om dagarna egentligen. Men de som är nyfikna på mitt liv är såklart välkomna att kika in de också!
 
Idag när jag kom hem från jobbet var Pia o Mats här med de två busungarna Hugo och Freja. Hugo hade en blåtira efter att ha brottats med ett skoställ,stackarn. Det blev lite fika på glassbåtar. GUD så gott det var!

Imorgon ska jag till stallet och mysa med hästarna. Bell ska få sig ett pass på gärdet om underlaget ser okej ut. På kvällen ska Alle och jag har treårsmys. I tisdags var det nämligen tre år sedan vi blev tillsammans. Det blir lite god mat och en film.

Slänger in ett par bilder på Bell som Vilma tog för ett par veckor sedan. Hon tyckte det var sååå kul att leka i snön! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: